پانزدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران (ایگدا 15) در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران، با حضور تعداد بالای شرکت کنندگان از سراسر کشور و با ارائه سخنرانی های علمی توسط دندانپزشکان برجسته کشور و کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف دندانپزشکی عمومی و نمایش آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه دندانپزشکی عمومی برگزار گردید.
شرکت همایش سبز با ارائه خدمات کارامد و مهم خود حضور درخشانی در روند برگزاری این کنگره داشت.
از آنجا که کنگره های علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران یکی از بزرگترین و معتبرترین کنگره های دندانپزشکی عمومی در ایران میباشد و این کنگره هر ساله با حضور بیش از 2500 دندانپزشک عمومی از سراسر کشور برگزار میگردد، نیازمند مدیریت دقیق و هوشمندانه ای است.شرکت همایش سبز با ارائه خدمات درخشان خود این مدیریت دقیق و منسجم و کارامد را رقم زد.
سیستم‌های هوشمند صدور کارت در این کنگره از ازدحام جمعیت و هرگونه بی نظمی و اتلاف وقت شرکت‌کنندگان جلوگیری نموده و تمامی افراد تنها با وارد نمودن اطلاعات خود در صفحه نمایشگر این سیستم ها در کمتر از چند ثانیه شاهد چاپ کارت کنگـــره خود ، جهت شرکت در همایش بوده و رضایت بالایی از این سیستم مدیریتی داشته اند.
از دیگر خدمات مهم شرکت همایش سبز در پانزدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، یونیت‌های هوشمند پوسترهای الکترونیکی و نیز سامانه اعلام برنامه به جهت مدیریت بهینه و … بوده است.
شایان ذکر است که این همکاری، رضایت بالای تمامی برگزار کنندگان و افراد شرکت کننده را به جهت ارتقای سطح علمی و کیفی برگزاری این دوره، در پی داشت و این همان هدف ارزشمند شرکت همایش سبز می‌باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *