بیست و چهارمین کنگره بین المللی میکروب شناسی، در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ ،توسط انجمن میکروب شناسی ایران و با همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در محل سازمان برگزار گردید.
این نشست علمی ، فرصتی مناسب برای تبادل نظر و آخرین پژوهش‌ها در حیطه پیشرفت های روز در علم میکروبیولوژی در کشور ما و سایر نقاط جهان در اختیار بسیاری از کارشناسان و اساتید برجسته این حوزه قرار داد.
شرکت همایش سبز در همکاری با این کنگره ، خدمات متعددی چون یونیتهای هوشمند پوستر الکترونیک، یونیت های چاپ و صدور کارت همایش، یونیت ثبت‌نام و حضور غیاب و نیز صدور گواهی و …. را با هدف ارتقای سطح علمی و رفاهی این رویداد ، ارائه کرده و نقش بسزایی در اجرایی منسجم و بی نقص این کنگره ایفا نمود.

 

شرکت همایش سبز در بیست و چهارمین کنگره بین المللی میکروبشناسی خدمات متعددی با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی این رویداد ، ارائه نمود.
از مهمترین خدمات شرکت در این کنگره ، ارائه یونیت‌های هوشمند چاپ کارت کنگره میباشد. این خدمت مهم نقش بسزایی در نظم و جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت شرکت‌کنندگان داشته و هر فرد بدون کمک نیروی انسانی و با وارد نمودن اطلاعات شخصی در صفحه نمایشگر این سامانه، شاهد چاپ کارت کنگره خود ، در کسری از ثانیه بوده است.
از دیگر خدمات شرکت همایش سبز در این کنگره ، پوسترهای الکترونیک، یونیت ثبت‌نام، حضور غیاب و … بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *