آنچه امروزه شاهدیم در برخی از کنگره های داخلی ، شاهد بی نظمی، تشکیل صف های طولانی جهت دریافت کارت ، اتلاف زمان شرکت کنندگان و آشفتگی در نظم پارت های مختلف کنگره و همچنین استفاده از پوسترهای کاغذی عریض و طویل که نه تنها وجهه ی مدرن و زیبایی ندارد بلکه مصرف بالای کاغذ ، در زمینه های مختلف از جمله پوسترها، آسيب جدی به محیط زیست محسوب میشود.

شرکت کنگره سبز ، با ارائه پلتفرم های کاملا مدرن در قالب یونیت های ثبت نام ، صدور کارت و حضور و غیاب، به طور قابل توجه و چشمگیری از اتلاف وقت شرکت کنندگان و ایجاد صفهای طولانی و آشفتگی در نظم کنگره ها جلوگیری میکند . از دیگر خدمات مهم این شرکت ،یونیت های هوشمند پوسترهای الکترونیکی و همچنین نرم افزارهای مهم و کارامد در اجرای کنگره های کشور عزیزمان در بهترین و به روز ترین شکل ممکن میباشد. 

علی رغم تازه تاسیس بودن این شرکت، این افتخار را داریم که در سطح ملی و بین المللی ارائه خدمات به تعداد بسیار زیادی از کنگره های بزرگ پزشکی و پیراپزشکی تهران (دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران، دانشگاه ایران، و سایر کنگره های پزشکی در برج میلاد ، هتل المپیک ، هتل اوین و ….) و همچنین دیگر کنگره های پزشکی و پیراپزشکی در شهرستان ها ( دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اصفهان، شیراز، مازندارن، ارومیه، اهواز ، جزیره کیش و…) داشته باشیم.

برگزاری همایش در سالن همایش های بج میلاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *