نمایشگرهای پوستر الکترونیک (Electronic Poster)

گذار از نمایش سنتی پوسترها بصورت پرینت و چسباندن بر روی دیوار، به سیستم پویای دیجیتال در نمایشگرهای 55 اینچ 4K کنترل شونده توسط تبلت های 10 اینچ، جدا از مسئله محیط زیست، باعث ارتقای سطح کیفی اجرای کنگره و ایجاد تجربه ای منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان خواهد بود.

خودتان قضاوت کنید، پوستر کاغذی یا پوستر الکترونیک!

بخش قابل توجهی از مقالات ارسالی به یک همایش را مقالات پوستری تشکیل میدهند. استفاده از روش های سنتی چاپ مقاله بر رئی کاغذ و چسباندن آن بر روی دیوار یکی از روش های سنتی این موضوع است که علاوه بر مشکلات فرآوان، مصرف منابع و هدر رفت کاغذ زیادی را به همراه خواهد داشت. ما در همایش سبز تلاش کرده ایم تا با طراحی یونیت های نمایشگر پوستر الکترونیک ضمن حل مشکلات برگزاری این نوع مقالات، قابلیت های جدید را ارائه نماییم. در ادامه به برخی از مزایای پوستر الکترونیک اشاره شده است.

مزایای پوستر الکترونیک

1- تغییر ظاهر فضای ارائه پوستر به یک فضای جذاب و مدرن

2- مدیریت فضا به دلیل اینکه پوستر الکترونیک امکان نمایش تعداد زیادی پوستر را دارد و با قابلیت جستجو امکان دسترسی به تمامی پوسترها از یک یونیت وجود دارد بدیهی است که افراد نیاز به قدم زدن در سالن داشته با مراجعه به اولین یونیت با جستجو کلمات کلیدی یا نام شخص ارائه دهنده مقاله، به مقاله مورد نظر خود دسترسی پیدا می‌کند

3- بر خلاف سیستم های ارائه کاغذی در سیستم پست الکترونیک امکان ارسال مقالات پوستری به صورت ایمیل وجود دارد و همانطور که اشاره شد این قابلیت مشکل تهیه تصاویر بی کیفیت را از پست ها  برطرف می کند

4- جهت تعیین پوستر برتر امکان استفاده از سامانه داوری پیشرفته وجود دارد و به صورت لحظه ای امکان گزارش گیری از روند داوری فراهم شده است.

5- همانطور که اشاره شد با تغییر فضا ظرفیت های تبلیغاتی مناسبی در کنار این  یونیت ها به وجود آمده است 

 6- امکان ویرایش پوسترهای ارائه شده توسط ارائه دهنده حتی در لحظات آخر فراهم است و این قابلیت امکان ارائه بدون نقص را برای ارائه کنندگان فراهم می‌کند

7- امکان زمان بندی پوسترها در یونیت های مختلف، برچسب گذاری یونیت ها و پوسترها، داوری پوسترهای مشخص در وینیت های مخشص، نمایش پوستر در یک یا همه یونیت ها، فیلتر یک یا چند یونیت برای نمایش دسته های خاص و … وجود دارد.

8- مشخص کردن زمان ارائه افراد بر اساس روز و ساعت و شماره یونیت. بدین ترتیب شخص ارائه دهنده راس ساعت در کنار پوستر خود و در یونیت مشخص شده خود حضور خواهد داشت. این مورد با پروسه داوری سینک خواهد شد.

9- نمایش زمان بندی پوستر الکترونیک افراد در سایت، ارسال پیامک و ایمیل و اطلاع رسانی به ارائه دهنده نیز از قابلیت های سیستم می باشد.

10. فعال/غیرفعال کردن نمایش پوسترهای الکترونیک در سایت، بدین ترتیب کاربرهای یک همایش حتی در زمانی که در سالن های دیگر همایش حضور دارند همچنان دسترسی به پوسترهای الکترونیک را دارند و می توانند مطالعه کنند.

قسمت های یک نمایشگر پوستر الکترونیک

هر یونیت نمایشگر پوستر الکترونیک از اجزاء زیر تشکیل شده است. عدم حضور هر کدام المان های زیر جزو ملزومات آن میباشد و در صورت نبود کیفیت نمایش مطلوب نخواهد بود.

  1. نمایشگر 55 اینج 4K با قابلیت active HDR جهت نمایش متون ریز (ما با متون ریز سر وکار داریم بنابراین امکان استفاده از نمایشگر هایی در خارج از این کلاس وجود ندارد).
  2. تبلت کنترل کننده 2k با پورت HDMI. اگر تبلت قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت به تلویزیون را نداشته باشد نتیجه تصویر مات و ناخوانا خواهد بود.
  3. رابط کاربری تبلت. نرم افزار کنترل کننده که پوسترها را از سرور همایش دریافت و بصورت لیست وار با قابلیت جستجو و برچسب گذاری و فیلتر در خود نمایش می دهد. کاربران با این رابط کاربری میتوانند در با قرار گرفتن در کنار یک یونیت به همه پوسترهای همایش دسترسی داشته باشند.
  4. پایه های نگهدارنده. پایه ها بدلیل در معرض دید بودن می بایست یکی از زیباترین قطعات باشند. به همین دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ علاوه بر نمایش شکیل، استحکام فوق العاده ای نیز به ارمغان خواهد آورد.

پوستر الکترونیک

یونیت پوستر الکترونیک

هر همایش به چه تعداد یونیت نیاز دارد؟

این مورد شدیدا وابسته به تعداد پوسترهای پذیرفته شده در یک همایش و یا احیانا تعداد بازدیدکنندگان همایش می باشد. هدف این است که شرکت کنندگان همواره دسترسی به یک یونیت خالی جهت مشاهده پوسترها را داشته باشند. بدلیل نوین بودن این سیسیتم و علاقه مراجعین جهت کار با یونیت ها و همچنین عکس گرفتن، پیشنهاد ما 4 الی 10 یونیت می باشد.

در اکثریت کنگره های برگزار شده 4-5 یونیت کاملا کافی بوده است. در بزرگ ترین کنگره های برگزار شده، 10 یونیت استفاده شده است. هر چند که بنظر میرسد 10 یونیت برای بزرگترین کنگره ها نیز مازاد بود. بنابراین بنا بر حسب تجربه در صورت استفاده از 6 یونیت شما هیچگاه مشکلی در کم بودن نمایشگر نخواهید داشت.

برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.